Автоматизації управління грошовими коштами - ривок у розвитку кожної компанії

Управління грошовими коштами, в умовах нестабільної економіки - це перший крок на шляху до процвітання кожної компанії. Впровадження в діяльність підприємств програмних продуктів дає змогу піти далеко вперед конкурентів.

Сучасна конкуренція на ринку визначила умови діяльності багатьох компаній, які тепер самостійно обирають стратегії свого розвитку. Самофінансування - це перше завдання, що стоїть перед усіма підприємцями. Систематичні зміни в зовнішньому середовищі, що вирізняється нестабільністю, призвели до необхідності оперативно реагувати на різного роду відхилення від звичної діяльності компаній. Ефективне управління грошовими коштами стало тим самим інструментом, який дає змогу домогтися очікуваного результату роботи підприємства, отримати запланований прибуток. Розподіл фінансів, контроль над витратами забезпечують стабільність із процвітанням.

Інструмент фінансового управління

Реалізувати управління грошовими потоками в рамках невеликих, середніх, а тим паче великих компаній у ручному або напівавтоматичному режимі досить важко. Це загрожує виникненням касових розривів, коли кошти на рахунок фірми надійдуть тільки найближчим часом, а вносити оплату за рахунками необхідно зараз. Ситуація ускладнює діяльність підприємства. Оперативне планування комплексно ліквідує проблему.

Впровадження якісного програмного продукту: фактичні перспективи

Секрет успішного управління грошовими потоками полягає в трьох основних моментах:

  • системний підхід до бюджетування;
  • чіткий розподіл бюджету в указах усередині фірми;
  • повна автоматизація процесів.

Впроваджуючи в діяльність підприємства таке забезпечення, як управлінський облік 1С, фірма моментально починає відчувати його переваги. Почнемо з того, що окупність ПЗ дуже висока. Перше відчутне збільшення доходу від автоматизації буде помітно не пізніше 2-3 місяців. Завдяки можливості відстежувати малоефективну роботу відділів, роботу, що приносить збитки, з'являється можливість спрямовувати активи в прибуткове русло, ліквідувати слабкі місця підприємств. Раціональне планування підвищує прибутковість фірм від 30 відсотків і більше. Розформування неприбуткових відділів відкриває перспективи для розширення структури фірми.

Які питання вирішує автоматизація?

Автоматизація бюджетування організації передбачає для власників компаній низку переваг:

  • побудова бюджетів різних рівнів;
  • комплексний збір інформації щодо матеріальних ресурсів фірми;
  • розвантаження співробітників підприємства, вільний час спрямовується на вирішення основних завдань;
  • побудова електронного документообігу;
  • оперативне аналізування, реалізація бюджету;
  • збільшення ефективності роботи підприємства загалом.

Готові рішення

На сучасному ринку вже представлені готові програмні продукти для реалізації автоматизації управління грошовими потоками. Готові інформаційні системи можуть адаптуватися під специфіку кожного окремого підприємства. Вони дають змогу організувати чіткий контроль, забезпечити прозорість потоків матеріальних засобів і передбачають актуальність даних. Фахівцям компанії залишається тільки сформувати свою індивідуальну модель управління, використовуючи готові класифікатори, звітність, регістри з ордерами. За мінімальних вливань капіталів у роботу підприємства вдається в рази підвищити ефективність роботи

UK