Українські енергетики: як локальні бренди конкурують зі всесвітньо відомими

Світові гіганти Red Bull, Monster і Coca-Cola, що володіє брендом Burn, багато років посідали лідируючі позиції на ринку. Але останніми роками українські виробники гідно конкурують із популярними брендами. Які стратегії вони використовують і наскільки успішними є їхні спроби зайняти свою нішу - читайте в статті.

Українські бренди

Наші виробники енергетичних напоїв завоювали увагу споживачів безпечною рецептурою, різноманітністю смаків і доступною ціною. Яскравим прикладом став бренд Non Stop, що пропонує купити енергетики в Україні у барвистій упаковці. Бренд позиціонує свою продукцію як доступний і якісний безалкогольний напій із помірним вмістом кофеїну та вітамінів групи B, що особливо приваблює молодь та активних людей. Незламний дух українського народу покликаний підтримати створений на мінеральній воді "Моршинська" енергетик "Воля". Серед розмаїття смаків, об'ємів кожен знайде ідеальний напій.

  1. Сильногазовані - втамовують спрагу і наповнюють енергією у важкі хвилини.
  2. Вітамінізовані - здатні швидко відновити сили спортсменам, мандрівникам, військовослужбовцям.

Агресивний дизайн лінійки Stalker приваблює рішучих людей.

Конкуренція за ціною та доступністю

Одним із ключових чинників, що впливають на успіх, вважається ціна продукту. Українські енергетики не поступаються якістю закордонним аналогам, а коштують дешевше. Людям, які шукають вигідне поєднання ціни та якості, маркет важливих штук MAUDAU пропонує величезний вибір безалкогольних енергетичних напоїв. У магазині також представлена продукція світових брендів: Red Bull, Burn, Monster Energy, Pit Bull, Hell та інших.

Як українські виробники переграють світових лідерів

Українські виробники активно використовують ті ж компоненти, що й міжнародні марки: кофеїн, таурин, вітаміни групи B, гуарану та інші стимулятори, доповнюючи їх унікальними інгредієнтами. Наприклад, у складі можна зустріти не тільки класичні поєднання, як-от ківі+полуниця, а й ягідний мікс із карпатських лісів, що сприяє поліпшенню обміну речовин і збільшенню енергії. Цей аспект виділяє українські бренди серед міжнародних конкурентів.

Маркетинг і брендування

На відміну від потужних рекламних кампаній світових гігантів, які інвестують величезні суми в спортивні спонсорства, музичні фестивалі та зіркових амбасадорів, українські бренди орієнтуються на більш локалізований маркетинг. Вони використовують у рекламі національну ідентичність, культурні символи.

UK