ЗАЗ VIDA (ЗАЗ Віда) в кредит

Історія українського автовиробника ЗАЗ багато в чому навіть драматична, але, незважаючи на всі складнощі, виробництво живе і намагається боротися за симпатії споживачів. Ось і флагманська модель, ЗАЗ Відаза зовнішнім виглядом, дуже скидається на друге покоління вельми популярного в нашій країні, Chevrolet Aveo. Хтось назве це, відсутністю власного стилю, а хтось скаже, що копіювання успіху, це теж не найбільш програшний шлях. А головною відмінністю Віда від Авео є те, що цей автомобіль, точніше, його більшу частину, виробляють і збирають на Запорізькому заводі.

Решітка радіатора у цього автомобіля відмінна від Авео, а про спорідненість цих двох моделей нагадує фірмовий значок на ключі від авто. Ну а якщо не заглиблюватися в різні подібності та відмінності моделей, то флагманська модель ЗАЗ має цілком собі непоганий вигляд.

Віда в кузові седан, і з механічною коробкою передач, коштує приблизно дев'яносто тисяч гривень. А найдорожча комплектація цього авто, з 94 сильним мотором від General Motors і чотириступеневою автоматичною коробкою передач, коштує близько 115 тисяч рідних українських гривень. Віда оснащена автоматом, це автомобіль, який не поспішає. На розгін машини до першої сотні йде більше 12 секунд. Навіть версія Віда з механікою витрачає на розгін меншу кількість часу. Але за те, прискорення плавне. У роботі коробки передач передбачено режим зимового руху. У цьому разі автомобіль починає рух одразу з другої швидкості.

Що стосується витрати пального, то для свого об'єму, мотор досить ненажерливий. Так в умовах руху в місті, двигун ЗАЗ Віда вживає десять літрів бензину на сотню кілометрів.

Що стосується салону, то збірка його доволі якісна. Принаймні, особливих люфтів і скрипів не помічено. Панель приладів доволі зрозуміла, хоча до показника палива виникли питання. Але загалом, салон для свого рівня, дуже непоганий. Для переднього скла, у всіх комплектаціях авто, передбачені електричні склопідйомники. Задні пасажири можуть почуватися цілком комфортно, але от відсутність підголівника по центру, дещо спантеличила.

Що стосується ходової, то дрібні вибоїни, вона просто-таки ковтає. Взагалі, ходова це сильна сторона ЗАЗ Відаяка дісталася йому ще від Авео. У повороти флагман ЗАЗ входить із серйозним креном, а на швидкості понад 120 кілометрів, дає про себе знати висока парусність. При сильних поривах бічного вітру, помітно зміщення машини.

Слід так само сказати, що ЗАЗ Віда можна придбати, як у кузові седан, так і в кузові хетчбек. Ось такий він, флагман запорізького Автозаводу.

UK