Поступово відходять у минуле стереотипи, що стосуються товарів з Китаю. Так, ще недавно на ринку словосполучення "товари з Китаю" означало низький сорт і низьку якість. Продукція підпільних ринків і сьогодні така ж, але на офіційному ринку товари з Піднебесної завойовують все більшу популярність.
Серйозну конкуренцію вітчизняній галузі автомобілебудування, та й зарубіжним маркам, складають сьогодні китайські автомобілі. Компанія Geely довгий час займає одну з лідируючих позицій в країні, і сьогодні вона поставляє свої моделі на різні автомобільні ринки світу. Широко ця марка представлена і в нашій країні.
Популярністю користується представницький седан D-класу Geely Emgrand EC7. За ціною Geely став серйозним конкурентом європейським іномаркам, а за оснащенням навіть перевершує їх. Пропонується авто в двох комплектаціях: базовій і комфорт. Причому вже в базі є підсилювач керма, кондиціонер, аудіосистема, що підтримує флешки, електропакет, протитуманні фари. У комплектації комфорт до всього перерахованого додаються литі диски (зокрема на повнорозмірній запасці) і шкіряний салон.
Перше, що впадає в око - сучасний, чимось схожий на автомобілі Мерседес С-класу, дизайн седана. Розміри автомобіля і місткий багажник роблять його ідеальним сімейним седаном представницького класу. Зазори відрізняються рівністю, що скоріше незвично для такого цінового класу, немає незграбного хрому - все в міру акуратно і стримано. На фальшрадіаторній решітці красується нова емблема компанії у вигляді герба.
Важливим є й те, що ця модель отримала рекордну кількість балів за характеристиками безпеки в європейських краш-тестах і офіційно визнана найбезпечнішим китайським автомобілем.
Салон Emgrand EC7 вирізняє бездоганний дизайн, непомітна двоколірна оббивка надає певну особливість. Важливо й те, що завдяки високій посадці і хорошому склінню в цій моделі забезпечено хороший огляд. Крім того, в салоні немає їдкого фенольного запаху, який притаманний багатьом китайським моделям.
Під капотом Emgrand EC7 - чотирициліндровий бензиновий двигун, об'ємом 1,8 літрів, випущений за ліцензією Toyota. У сукупності з механічною КПП седан розвиває цілком непогану потужність у 127 к. с. Двигун тяговитий починаючи з "низів", після 3500 оборотів просто "вистрілює". Загалом, автомобіль вийшов оптимальним, за співвідношенням якості та ціни.