Не раз ми чули фразу, що автомобіль не є розкішшю, а всього лише засобом для пересування. Сьогодні в Україні це далеко не так. Малобюджетні автомобілі є, але вони не завжди якісні. Саме цю особливість враховували іранські конструктори під час розробки Saipa Tiba. Наразі вартість цього автомобіля менша за такі ж бюджетні авто. Виготовленням займається завод "Богдан-Авто Холдинг". Як пишуть на сайті виробника, ця модель влаштувала ажіотажний попит завдяки своєму співвідношенню базової комплектації та ціни. Генеральний директор "Богдан-Авто Холдинг" запевняє, що цей автомобіль стане прямим конкурентом Geely, Sens/Lanos і навіть Daewoo Matiz.
За словами виробника, базова ціна автомобіля становить 121 980 гривень. Ця ціна включає в себе центральний замок, кондиціонер і автоматичні склопідйомники. Максимальна комплектація коштує 129 970 грн, вона охоплює подушки безпеки та ABS. Об'єм багажника 420 літрів, є гідропривід керма, тахометр. Крім цього, виробник вказує такі переваги автомобіля:
- економне споживання палива;
- об'єм мотора 1,5 літра;
- потужність 80 к. с.;
- витрата палива в комбінованому циклі - 5,7 л на 100 км;
- п'ятиступінчаста коробка передач (механічна).
Седан Saipa Tiba є представником автомобілів класу В. Сьогодні в Україні гарантія, яка поширюється на автомобіль, становить 2 роки або 60 тисяч км пробігу. Виробники в Ірані планують збільшити термін гарантії на 3 роки або на 100 тисяч км пробігу та додати до базового комплекту протитуманні фари. За результатами проведення тест-драйву, автомобіль поводиться спокійно. Хороша шумоізоляція, двигун можна почути тільки при розгоні до швидкості 140 км/год. Потужна тяга дає змогу автомобілю почуватися відмінно в умовах ожеледиці та розмитих доріг, це, звісно, не позашляховик, але така особливість допоможе вам виїхати на тверду дорогу.
Наразі в Україну прибула партія автомобілів у розмірі 48 автомобілів. У продажу їх можна знайти у великих містах України. Якщо автомобілі почнуть користуватися популярністю, планується задіяти всі салони "Богдан-Авто Холдинг" для продажу. Наступного року планується продати близько 600-900 автомобілів і зайняти близько 2% ринку. Головною метою цього проекту є показати всім, що автомобіль не є розкішшю, з цієї причини на першу партію автомобілів було встановлено фіксовану ціну в доларах.