Серед різноманіття виробників автопрому з Піднебесної виділяється компанія Geely. Автопродукцію компанії впевнено купують, і на дорогах дедалі частіше з'являється емблема Geely або "Джильки", як ласкаво називають її автовласники.
Популярністю користується модель Geely MK Cross, представлена у двох комплектаціях - "Комфорт" і "Люкс". Слово Cross у назві зовсім не порожній звук. Хетчбек передньопривідний, але зовнішність у нього цілком може зрівнятися з позашляховими побратимами.
Чим же так примітний автомобіль, в ціновій категорії до 500 тисяч рублів? Авто оснащене силовим агрегатом об'ємом 1,5 літра, 16 клапанами, з механічною КПП, що бадьоро видає 94 к. с. Цього цілком вистачає для повсякденної їзди. Поєднання "псевдокроссоверного" зовнішнього вигляду і порівняно багатої комплектації, підкріпленої вдалими експлуатаційними характеристиками, робить цю модель серйозним конкурентом у бюджетному сегменті.
Уже в базі MK Cross оснащений легкосплавними дисками (навіть на запасці), рейлінгами, пластиковим обвісом, що не боїться дрібних подряпин, хромованими накладками на колісних арках, легким тонуванням заднього і пасажирських вікон. На дверях боковин є корисні на парковці молдинги, повторювачі покажчиків повороту в дзеркалах заднього виду. Комплектація "Люкс" ще запропонує вам шкіряний салон і люк. Практичності додає дорожній просвіт майже в 18 см - незамінна на наших дорогах опція. Загалом вигляд авто закінчений і відповідає своїй ідеології - недорогий, утилітарний автомобіль, який підійде як молоді, так і зрілим, сімейним водіям. Багажник моделі близько 200 л, але за умови розкладених задніх сидінь простір збільшується більш ніж удвічі і може спокійно вмістити як багаж невеликої сім'ї, так і середній холодильник на дачу. Сидіння можуть бути складені в пропорції 1:3.
Салон MK Cross змушує забути про утилітарність і нагадує спортивний дизайн. Електронна панель по центру, червоні вставки на важелі КПП, кермі, сидіннях, накладки на педалі в дусі спортивного авто - все це формує додаткові позитивні відчуття від машини. І головне - у базі машина має підсилювач керма, 4 склопідіймачі, кондиціонер, аудіосистему з підтримкою "флешок" і 4 динаміки. Салон просторий. Посадка хоч і зависока, але цілком зручна.
Загалом, машина гідний конкурент, наприклад, аналогічному "псевдокросоверу" Sandero Stepway від Renault, який коштує дорожче за скромнішої комплектації.